"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Sunday, January 31, 2010

read or see.


tajuk apakah?haha.no idea for title.main bantai jela.oke now 2 paper more to go.
go mane?go holiday!hahaha.tadi baru sahaja selesaikan exam essay.
seperti yang dijangka soalan yang keluar adalah soalan yang tidak dijangka dek akal fikiran.chewwahh.apakah aku punya ayat niyh.but alhamdulillah to say.takde soalan yang aku tinggalkan kekosongan.at least ada gak la aku tulis.walaupun entah betul entah tidak.tunggu je la keputusannya nanti.alhamdulillah juga.soalan unseen case dapat dijawab dengan lancar.huhu.dapat je soalan memang terus jawab soalan unseen case tuhhh.tapi memang tulisan takyah la na lawa2.hoho.sebab aku tau 1 jam setengah tuk menjawab 3 soalan beserta anak2nya yang total keseluruhan ada 10 soalan essay.tulisan ala cincai sajalahh.yang penting ada isi.agagaga.tapi takdelah buruk sangat sampai tak dapat baca kot.aku tulis bagi besar gedabak2.haha.coz orang arab tak suka tulisan kecik2.semoga penanda kertas essay aku tuh nanti ala2 baik hati nak bagi markah.i hope so.

masa nak buat exam uh memang gelabah disebabkan kekangan masa yang tidak membenarkan untuk berfoya2.sehinggakan soalan kes tu pun aku tk baca.aku baca soalan direct dye je.setelah diteliti.taklah berapa teliti sangat.saya dapati ada satu soalan previous year.tahun berape entah aku lupa.pasal gas exchange tuh.pasal GIT langsung tak keluar an.punye la aku bnyak bace yang tu.agagaga.enzyme2 segala.

yang tak berapa nak percaya tuh.ada soalan operator,promoter,operon.soalan niy cam tak berapa nak jangka pulak bakal keluar.sebab mcm objektif sampingan je.tapi terimalah kenyataan bahawa pada tahun ni soalan tu keluar.haha.

baiklah.sampai disini sahaja serba sedikit pengalaman saya menjawab soalan essay tuk final sem 1 ini.wawawa.mari kita beralih kepada exam osce.kepada dak2 yang exam osce esok gud luck k!naseb baek aku group kedua.hari selasa.tapi kekurangan masa untuk medical term.nak kene menghafal embryology uh.kelebihan untuk mereka pulak.takpela.dua-dua ada kelebihan dan kekurangannya dan pasti ada hikmahnya.huhu.

see you soon!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails