"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Sunday, December 13, 2009

sabar.

baru bukak2 blog.menyakitkan hati pulak.aku nak warning ar pada orang yg pengecut uh.
kalau berani cakap depan2 aku..niy nama pon tak bagitau.kau siapa?mulut tu jaga banyak sket.
kalau tak bole nak cakap bende yang baik2 lebih baik diam!ko mesti budak skola aku dulu an.
tak puas hati ngan aku cakap direct ngan aku.tak payah nak hipokrit dgn aku.depan konon baik.belakang mengata2.da lama aku bersabar.melampau betul.terkejut gak aku berani gak kau cakap cmtu kat aku.tapi pengecut pulak tak bgitau nama.dasar pengecut!
cermin diri balek la wey!

fuh.sabar2~
kepada orang yang tak bertanggungjawab tu.saya bersimpati dengan anda.
tidak guna untuk saya melayan orang yang mcm anda.
buang masa sahaja.
saya nasihatkan renung2kan diri balek.muhasabah diri.
cermin diri.belilah cermin banyak2.kalau selama ni tak cukup cermin kan.haha.

1 comment:

budak Kimia said...

salam...
mkcik..

ap psl ni mara2??
chill2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails