"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Sunday, September 13, 2009

answer it!

RULES :
+ Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
+ For each question, press next button to get your answer.
+ YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
+ Tag 10 friends.
+ Everyone tagged has to do the same thing.
+ Have Fun!


IF SOMEONE SAYS ‘ARE YOU OKAY’ YOUSAY?
bawaku terbang!(haha.yeah nak terbang gi egypt!)

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
jangan bilang tidak!(ekeke.ape kne mngene?)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
matahariku!(ada matahari ke?)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
ayat-ayat cinta(no more...)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
aku sindarela!(hahahaha)

WHAT'S YOUR MOTTO?
kenapa singgah kalau tak masuk??kenapa??

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
hanya di mercu!(oh yeah babeh;D)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
cinta ini membunuhku!(it killing me!tanak bercinta lagi.ngeh2;D)

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
I'M YOURS(sape pnye pulakk..nobody)

WHAT IS 2 + 2?
aku lebih tahu!(yeah i know de answer is 4.korg tak tahu en?haha)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
hanya ingin kau tahu(oh yeah.tempat churhatkuh!u must know it!)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
buronan cinta!(ohh.tidak! i setia lor;) )

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
betapa?(betapa berjayanya aku di satu hari nanti.agagaga)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
di bius cinta.(hahahaha.da tanak bercinta lagi!)

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
tapi bukan aku(yeah,bukan aku yg menari;) )

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
ada untukmu!(yeah.mereka ada untukku.tanx)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST??
yang pernah?(yang pernah dijadikan hobi.wakaka)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
aku stacy!(kerana aku huda bukan stacy!)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
cinta yang sempurna!(shhh.rahsia lah.jgn bitau sesiapa tau)

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
permintaan hati!(hati nak apa yek?)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
tanpa(tanpa engkau aku tak mengerti;) )

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
aku bukan untukmu(haha.what de point is?)


ditagged by syiro(http://purploishsyiro.blogspot.com/)

wanna tag:
1.u
2.u
3.u
4.u
5.u
6.u
7.u
8.u
9.u
10.u.yeah.u!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails