"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Sunday, March 28, 2010

let's answer!

saya kena tagged oleh farah!thanx yaww:)
sudah lama saya tidak di tagged.huhu.
maaf ye sebab lambat sket jawab tagged niy.
here we go.let's answer!

Siapakah diri anda di rumah?
saya seorang anak perempuan kepada ibu bapa saya
saya seorang adik kepada abang saya
saya seorang kakak kepada tiga orang adik saya
saya adalah saya kepada diri saya sendiri.hehe.


Siapakah diri anda di samping rakan?

soalan ni saya kena tanya kepada kawan saya lah jawabnya.
siapakah saya di samping anda ye rakan2?hehe
help me to answer diz question please:)

5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai


1)jam tangan.coz jam lama da mati bateri.da lama tk pakai jam ni.exam nak dekat.
jam tak gi betulkan lagi.malas betul nak gi sikkah juz tuk tukar bateri jam tuh.
kat mane kedai jam berdekatan?sape tau?
Vintage/Antique: Woman's Rolex Oyster Perpetual DateJust Automatic Watch Two Tone Quick-Set Black Dial


2)camera.huii.da lame kot nak camera sendiri.tk nk kongsi2.haha.tp blom bkesempatan lagi.
gune henpon punye camera jela.hasrat lama terpendam.tapi takpela ada banyak lagi yang harus diutamakan.huhu.





3)purse.sejak purse hilang bulan lepas masa seminar dulu tu.da tak ber 'purse' la sekarang jawabnye.
huhu.takpela.purse takde pun bole hidup gak.takde purse lagi senang kot.takde la purse orang nak amek nanti.haha.
*entah apa khabar lah purse tu agaknye ek.

Women's Giraffe Print Wallet


4)laptop.sejak laptop punye screen skang ni bermasalah.lip lap lip lap dibuatnye.i lap u u lap me pulak dia.
haha.mcm nak paksa soh beli baru je.tapi selagi nyawanye dikandung laptop tu.tunggu jela hayatnye sampai bile.


5)baju.nak baju baruuuu lahh.baju kat sni mcm tak besh jek.dyorang punye fesyen mcm berbeza bnyak sket.haha.




Siapakah nama pasangan anda?

ehem2.soalan cepumas niy.sape ek.nama pasangan saya ialah....
ehem2.test2 1,2,3...*batuk2..
test lagi.
orang yang baca tu jangan terkembang kempis kembang kempis pulak.haha.
(saya pun tak tahu lagi)
-tunggu jela kad undangan perkahwinan daripada saya nanti.HAHA

Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

5 perkara je ke?semua perkara saya suka.haha.
tapi macam mana saya nak cerita kalau belom jumpa lagi.
panjang ceritanya~
pada suatu hari...ada seorang jejaka..bla...bla..bla..(sambungkan..haha)


Bilakah tarikh anda couple?

tarikhnya ialah pada tarikh hari perkahwinan saya.:D
jemput datang.haha


Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

pahit?hmm,sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri.haha
tapi takdela pahit semua.ade masam2 manis sket.masin secukup rasa.

Sedangkan Lidah Lagi Tergigit -Saloma

Sedangkan lidah lagi tergigit
Apa pula suami isteri

Buang yang keruh ambil yang jernih
Baru teguh peribadi

Apa guna kita bertengkar
Suami isteri harus bersabar

Kasih sayang rukun dan damai
Hidup seperti dalam mahligai
Maaf hamba wahai dinda

Buang yang keruh ambil yang jernih
Baru teguh peribadi

Suami isteri mesti berpakat
Rumah tangga mendapat berkat

Apa guna selisih faham
Kalau kini aman tenteram
Pohon ampun wahai kanda

Buang yang keruh ambil yang jernih
Baru teguh peribadi


Lagu tema cinta anda

ape lagu tema cinta kite ye kanda?haha.

dinda pilih lagu ni ye-->for the rest of my life-maher zain

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda

pasangan saya pun saya belom pernah lihat inikan pula perubahannya.:D


Tag 10 rakan yg lain

siapa yang sudah mempunyai pasangan dan berminat untuk menjawab tagged ni.
siapa yang belom ada pasangan pun dialu-alukan.:D




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails