"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Sunday, February 14, 2010

syria part 1

06 februari 2010
hari ni kitorang gi ke husin di cairo.shopping barang sket2.huhu.best.ade yang beli minyak wangi,pashmina,dan laen2.banyak gak barang yg dah ditarget untuk dibeli bila balek malaysia nanti.hehe.



masa balik pulak.driver teksi kitorang mcm jadik tour guide plak.
sepanjang tuh dia tunjuk kat mana masjid sayeda zainab,saiyyidah nafisah,saidatina aisyah,univ azhar dan macam2 lagi lah.mcm nga melancong pulak.






after balek dari husin,kitorang pon bersiap2 tuk sedia btolak ke airport.coz our flight kol 11mlm.so kol 7 da gerak dari munirah dengan menaiki tremko yang telah ditempah.coz tanak berlaku pape masalah jadi kitorang bertolak awal.untuk memudahkan segala urusan check in.tapi masa nak masuk aeroplane terpaksa kutinggalkan scissorsku.(simpan dlm pencilbox.lupa nak keluarkan.saba je la.)akhirnya kol 2.15pagi dengan berbekalkan suhu -2C,kitorang sampai di syria.sebelum tu ada transit kat latakia.huhu.sampai kat airport syria,ayah farah da tunggu kat sane.kitorang pon bergerak ke kafar suseh.:D



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails