"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Thursday, December 17, 2009

ganbate!^_^

skang aku da mula gi lecture division A.almaklumlah final da nak dekat.so tuk lebih memahami kes2 yang semakin complicated ni.aku pon decide nak gi dua2 lecture.lecture division A and B.harap2 aku istiqamah la sampai final exam nnti.kadang2 mood ni naik turun naik turun.hihi.
cakap pasal exam ni.result mid sem haritu da kluar da sabtu lepas.tapi.hmm.biar lah rahsiaa~


and now,jadual final sem pun da keluar.aku akan start exam 28/1/2010.tidak berapa lama sahaja lagi.huu~

28/1/2009 : MCQ
31/1/2009: SHORT ESSAY
1/2/ 2010 :OSCE
3/2 /2010: MEDICAL TERMINOLOGY


hari ni ak baru je start kes baru.
case 8:lung function,environment and epidemiology
dan kebetulan pulak minggu ni giliran group aku present kat lecture hall ahad ni.and i'll be the one of the presenters.uish.actually tinggal aku jek dak c7 yg lom present kat lecture hall.huhu.
so dengan ini tertunai la hasrat housemate aku yg tak sabar nak tggu turn aku plak yg present.
berakhir nye presentation aku nanti dengan rasminya dak c7 semua da present kat lecture hall.huhu.
the title of the presentation:occupational lung disease

jadi,skang niy tinggal lagi 2 case dan 1 unseen case.sebelum tiba nya final exam.
adushhh.begitu pantas masa berlalu.da nak masuk tahun baru.2010.
kalau ikut kalendar islam pulak da masuk tahun baru da pun.

diharap tahun baru ini lebih baik dari tahun sebelumnya~
bukan setakat berhijrah dari malaysia ke mesir sahaja.tapi berhijrah kepada menjadi yang lebih baik.aminn~


petang tadi kitorang sume dak c7 gi makan kat pizza party ngan kak kausar.kak kausar belanje~
hee..thanx kak!:)

from egypt,

location:pizza party

p/s:mesir tade salji.effect semate2.jangan tertipu olehku.
takkan la dlm kedai pon bole turun salji.haha.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails