"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Wednesday, July 7, 2010

genap

hari ni genap seminggu aku berada di Malaysia:)
hehe.sekejap je kan masa berlalu.masa nak sampai Malaysia tak tau la hati rasa cam berdebar2 jek.tapi bila da sampai,still the same jee.nothing much change.tetiba rasa macam baru jek nak fly ke mesir tetiba da balik.but bila pikir balek da 10 bulan aku tinggalkan Malaysia rupenye.
rasa macam baru 2 minggu dok asrama.hahaha.

pena gak terasa macam alahaai sekejap je kat mesir aku da nak balek,cube lahh dok lame sket.
tak rase sgt laa dok overseas kalau sekejap je da balek.tapi...bila memikirkan kembali,aku nak balek jugak!hehehe;D

Sebab kat sana musim panas so terpaksa lari ke Malaysia,hihi.apatah lagi dengan serangan nyamuk bertubi2,lipas berkeliaran,dan hot flush yang mengganggu biological clock.
HOT FLUSH?symptom of menopause.bahayaa.hahaha;DD

sekarang niyh aku sedang mencuba dan memikirkan sesuatu untuk mengisi masa lapang ~
apa ek?hurmmmm~
kekadang kesian tgok blog niyh,hihi..jarang diupdate,.so sori la ye kepada pembaca2 sekalian if nothing benefit for u all....
blog niy hanya la tujuan suka2 untuk mencorettt,membebel dan sewaktu dengannya;)

pada waktu yang sama,skang niy nga dok berfikir...

nak buat ICDL di MESIR or MALAYSIA??

any suggestion guys?!

v(-_-)v!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails