"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Wednesday, March 10, 2010

gunung berapi meletup.

aku geram gile hari ni.da meletup2.dahlah kau nak soh aku bayar 100LE juz sebab aku nak amek aku punye slip result.pastu dahlah kau soh aku print sendiri.tahap tu aku bole sabar lagi.kau soh pulak aku amek tiga tandangan!ok fine aku ikut semua apa yang kau nak.aku da setel amek dua tandatangan!tinggal laz signature je weyh.last.
aku punye la dtg pagi2 dalam kol 9 pagi lepas aku habes lecture DOWN SYNDROME tu nak mintak tandatangan.lepas aku datang kau cakap pulak doktor tu tak sampai lagi.lagi 1 jam aku kena tunggu.oke fine aku tunggu.aku pegi praktikal PECTORAL REGION dulu sementara nak tunggu SATU JAM kau tu.

lepas habis praktikal aku datang balek kat sana.KAU SURUH AKU TUNGGU LAGI SATU JAM.

OK FINE.

aku pegi pulak praktikal HISTOLOGY RESPIRATORY SYSTEM.

nasib baik aku tak datang balik kat sana dulu.sebab aku tau kau punye satu jam tu macam satu minggu.aku bagi kau take time.aku balik rumah solat zohor then aku datang balik gamaah pegi lecture MICROBIOLOGY.

lepas habes lecture tu aku pegi balek tempat kau.kau macam layan tak layan an.mesti kau mcam muak sebab aku asek ulang alik ke situ.tapi aku lagi muak nak pegi kesana.

kau soh aku tunggu.oke fine.aku tunggu lagi.aku benci tunggu tunggu ni.kalau tepati janji takpe gak.ni JANJI 1 JAM KONONNYA.tapi kau faham2 jela muka aku macam mana kan waktu tu.memang habes kau kene pandang slack dengan aku.aku dah tunjukkan muka bengis aku da.(bengis ke?)kau soh aku tunggu entah sape entah pulak.sampai aku da pegi jalan2 takde arah(sebab da macam apa aku sorang2 tunggu kat luar bilik uh) then aku datang balik kat situ.takde lagi.bila orang yang kau maksudkan tu dah datang,kau soh aku ikut orang tu then bila aku nak mintak kat orang tu.orang tu tak tau pape pulak.dia soh pulak aku mintak kat orang laen.aku patah balik.aku tanye kau balik.

kau macam cari2 kat atas meja then tak ada.kau soh aku datang bukrah(esok)!
OKE FINEE.-_-



SABAR YE HUDA.SENYUMM:)
MARI KITA TUNGGU LAGI.

kalau hilang slip tu kita saman dia sejuta.HAHA.(HIPERBOLA sungguh).

cite diatas hiperbola semata-mata.peace^_^

kesimpulan:especially for student yang ingin melanjutkan pelajaran ke overseas,cerita di atas adalah salah satu cabaran yang bakal dihadapi bagi student overseas.bukan semudah yang disangka.preparekan fizikal dan mental anda.gudluck for spm student yang nak amek result esok:D




5 comments:

Arief Fikry said...

salam...tenang2. Bnykkan b'sabar ye...

~afzan~

| h.u.d.a | said...

afzan:ok.da tenang da.sedang melatih diri untuk bersabar dengan kerenah mereka2.:)

Arief Fikry said...

alhamdulillah...klu slalu marah nnt cepat tua...=)

~afzan~

Anonymous said...

camyeye gak kau ni ...

| h.u.d.a | said...

afzan:eh2.mane ade slalu marah.hiperbola je lebih.selalu senyum je.hihi.muda lagi la kan:)

anonymous:apa yang camyeye?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails