"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Thursday, December 31, 2009

happy new year!

2009

perlukah aku ingat tahun ini?
tahun yang banyak merubah aku.
baik,buruk,suka,duka,gembira,sedih.
tahun yang banyak mengajar aku erti kehidupan.
kehidupan yang banyak cabaran dan dugaan.
pergilah engkau 2009.
aku nak melupakan+_+

event 2009
kursus memandu
result SPM keluar
kursus bahasa arab di UKM
penyampaian anugerah SPM
fly to egypt.
start belajar di universiti mansoura
mula hidup di negara orang.
Italic
kepada semua yang mengenali diri ini yang telah mencorak hari hari ku sepanjang hidupku


maafkan diriku

jika ada salah dan silap yang mengguris hati
kata-kataku menyakitkan hati
tindakanku tidak menyenangkan hati
ada yang tak berpuas hati
aku hanyalah insan biasa yang tak terlepas dari membuat kesilapan.



selamat datang 2010!

aku harap tahun ini aku menjadi lebih baik dari sebelumnya.
aku harap tahun ini aku lebih matang dalam membuat keputusan.
aku harap tahun ini tahun yang menceriakan hidup aku.
aku harap tahun ini tahun kejayaan aku.
aku harap tahun ini aku tidak membuat kesilapan seperti tahun sebelumnya.
aku harap tahun ini tahun tingkatkan amal kepada NYA.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails