"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Sunday, September 6, 2009

usahawan berjaya; )

salam semua.heh.;).usahawan berjaya?msti pelik an tjuk entry kali ni.sbnrnye nak kongsi2 cite sal perusahaan yg sedang saya usahakan kebelakangan niyh.tu yg bz sgt2 smpai da jarang update blog.sibok memantau hasil perusahaan tuh la.nak tau tak apa dye.tanakk tau dok dyam2 oke.
wat mase skang niy saya da ade 2 kebun tanaman,1 ladang ternakan haiwan,dan 1 ladang tanaman dan haiwan!haha.byk tak byk tak?da maju tau skarang.eh,tertinggal lgi satu.ade satu restoran!restoran saya niy antara pling maju la antare perusahaan saya yg laen.sbb i da hired police officer!meja makan pon da byk; ).da expand.expand n expand!then, ade stu my farm hmpir2 dpt a dog!juz 2 more referrals left!sape nk tolong saya jdik my referrals!help me; ).
lupe lagi.saya ade lagi perusahaan.perusahaan ternakan ikan!wat mase skang niy memang maju lah semua perusahaan niyh.haha.citer konon nak mcm real la kan.padahal game jelaa korang.

kebun pertama yg saya usahakan:farm pals.2 more referrals then dpt hanjeng!
kebun kedua:barn buddy.baru ade dua referrals jek!;( .i need 8 more!
restaurant:my restaurant.da ade police officer!meja makan pon da byk.pelanggan brtambah!
ladang haiwan:my ranch.sedang berkembang!baru2 niy bru jek expand.
ladang haiwan + tanaman:farmville.baru berjinak2 niy.tp hasil maken brtambah.
ternakan ikan:my aquarium.ikan da maken byk!

ari2 tau saya memantau hasil2 perusahaan saya niy.almaklumlah.bakal nak jadi usahawan berjaya!ecehh; 0
farmville

sori gamba agak blur!;(
jgn pelik nape cm ta byk tanam kn.act,nga proses nk tggu tanaman yg tinggal tu harvest.then,nak tanam serentak.senang nak pungut hasil nanti;)
lembu paling byk saya ternak dlm ladang niy.rasenye ckup untuk buat korban nanti mse raya aidiladha!haha.

barn buddy

restaurant,farm pals,my ranch n my aquarium tade kamera.so ta dpt nak tnjuk ngan korangg~


MyEm0.Com

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails