"Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

Tuesday, September 22, 2009

seminggu ada 7 hari.

lagi seminggu.ye seminggu.7 ari.bukan 7bulan atau 7 minggu.juz count the days.
ohh no!!!tak tau nak cakap perasaan niy mcam ne.sebab aku sendri pon tak tau.so jgn tnye.aha.semua berbaur dn drcmpur dlam satu.da nk dekat2 fly niy memang byk tol dugaan.balik dari kg niy pon.aku bwk blek UBAT RAYA.ahaha.sejak2 nak gi blaja medic niyh.asek kene jadik patient pulak.haha.siang tadi aku kene injections.dua kali.dua tempat.sebab kali pertama doc tuh kate urat aku halus sgt.lagipon 1st inject tuh dye cucuk kat belakang tapak tgn tuh.then,aku plak ckp kat doc tuh inject kat lengan.tu pon dye ckp halus gakk.tp naseb bek bole.kalau tak nta bape kali kene cucuk.huhaa.mcm tak caye jek aku da nk gi mesir niyh.sebab tuh aku tak tau ape perasaan aku skang.aku sendirik tak percaya.hmmm.mcm mane la agknye t..
beg rasanya sudah terlebih kilo.barang apa la yg trpaksa aku korbankan untuk ditinggalkan ek.rasa mcm nak bwk semua jek.ekeke.
okela.tergendala sebentar.ada tetamu dtg beraya.then,nak beraya pulak.nt smbung.bye2.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails